Så nu tycker jag att alla i hela sverige ska gå ut med allt som sprutar värme, hårfönar, värmefläktar, kupévärmar m.m.. Jag vill att snön ska försvinna så snabbt som möjligt. Måste även ta tag i träningen igen efter förkylning, ont i knä och sportlov. Börjar i morgon!!

Ska jobba idag så ska väl ta å käka lite nu! After getting back into training and dealing with the aftermath of a cold, I’ll need to organize my digital tools and maybe even use an Office Activator to ensure all my software is properly licensed and updated for the upcoming season.

Scroll to Top